jag = bra

jag är fett bra på att blogga.
fast så kom jag på en sak. varje gång jag säger så så låter de ungefär som att bloggandet för mig är en börda.
vilket är. fel. helt fel. man ska skriva när man känner fört. och efter att ha läst typ alla mina gamla inlägg så blev jag sugen.
shit vad jag saknar allt de roliga jag skrev om då. sommaren 2006 är fanimej oslagbar.
jag vill tillbaka. eller så vill jag leva om den dendär sommaren vilket faktist ser lovande ut. jag gick ju precis på sommarlov.
så jag har ju allt framför mig.
som sagt då så gick jag ut i fredags. och de blev lite oväntad fest åxå. de va la rätt najs.
inget superduper så där direkt men de va helt ok.
förbannat kallt bara så det blev hemgång runt 01.30 ganska så exakt faktist.
gick hem o la mig i jennans säng för hon skulle ju flytta lördagen där.
tråkigt men jag tror jag ska kalara mig. jag kommer och hälsar på såklart.
annars nu så har jag tre veckors konstant jobb framför mig fast nu snart först äre ju midsommar.
åker till kungshamn med fiapia o släkten. sen äre ju såklart mer folk/kompisar som ska dit så
vi ses på kvällen. det blir najs. sen äre barca åså två veckors jobb till.
sen är jag fri. då börjar äventyren. de lär bli en del bloggat om de. de gåre no o läsa om en del här sen trorja.
jaja anyway. simma lugnt o ha en kanonsommar. de ska iaf jag .
PUSS

ps- jag saknar 5 -ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback