dem lämnar mig aldrig



i natt som alla andra nätter typ så hade jag en mardröm.
varför drömmer jag alltid mardrömmar? nu äre ju så att jag har faktist en såndär bok där man kan slå upp vad man drömt å sen så står det typ varför man drömmer det. idag låg den inte nära till hands så jag har inte kollat upp det än men jag ska göra det. det var iallafall så att jag var ute på djupt och klart vatten och surfade å det gick hur bra som helst fram tills dess att jag ser ngt vitt suddigt under mig som kommer närmare och närmare ytan. en HAJ! så alla börjar simma mot land, även jag. men som vanligt så hinner jag inte och hajen får tag i min fot. åså helt plötsligt blir jag en åskådare som ser mig själv bli söndersliten i stycken. usch jag fattar inte vad allt kommer ifrån. läbbigt äre iaf. å jag drömmer mardrömmar som sagt jämt typ.



å juste jag har fobi för vattendjur i alla storlekar, fiskar mest. ännu värre.

fy

Kommentarer
Postat av: Julia

usch det låter hemskt. Jag kan också ha sånna drömmar ibland, att man försöker fly men man kan inte.

Tack för det du skrev på min blogg förresten.

pusss

Postat av: clara

underbar bild

2008-11-06 @ 11:58:14
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback