ett CV, två nunnor och ett jäkla åkande

ja på vägen ner till skåne fick jag typ ihop ett CV så nu äre la bara till att börja gå runt.
trippen va skitbra. torsdagen inleddes med chill, lite film och godis. två skräckfilmer.
varav en va grym och en va kass. fredagen blev en shoppingdag med fina grejor bland annat ett par pumps för min del. haha de fösta högklackade skorna jag haft på mig i mitt liv föutom när jag va 9 år och gick i barnkarnevalståget och va sandie i grease. så de känns ju som att de kanske är lite på tiden. fast de kommer nog bli liggande i garderoben sorligt nog. sen på kvällen blev det lite halloween festande med majas klass. festen va bra men våra outfits va bättre. shit.
lördagen va en filmdag såg typ 6 filmer. jag rekomenderar The Holiday.
idag har bara varit ett jäkla åkande. buss i 3.5 h och väntan i gbg i 1 h och sen tåget hem från gbg.
nu är jag iaf hemma. o jag är svin-nöjd med min helg.
puss

Kommentarer
Postat av: jenn

very najs babe. ring mig ikväll då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback