ge mig ett jobb !

nu har jag ringt runt som en tok till alla ställen jag sökt jobb på, utan framgång tråkigt nog. vissa svarar inte, andra fattar inte, några har inte börjat kolla på CV'na och resten behöver ingen personal just nu. så nu är jag så desperat attmag hoppas på innerligen på att donken hör av sig. det vore gött. för jag VILL ha ett jobb, jag VILL komma hem från skolan å stressa med läxorna för att hinna till jobbet. allt detta för att jag vill kunna röra mig fritt utan att behöva tänka efter och hamna i dåliga situationer. så nu har jag två önskningar. bli frisk och få ett jobb. kan ni ge mig tips mot förkylning eller tips på vart jag kan söka jobb så skriv det ! jag är desperat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback