inte nu ryggen !!!

idag har varit en totalt spårad men skön dag, samtidigt som den har varit jävligt jobbig. började dagen med mentorssamtal som gick bra, jag fick reda på att jag kommer läsa ca 2800 pöäng, det är sjukt så jag kommer nog kunna välja bort en del och som det verkar nu kan trean bli rätt chill. fast jag vågar inte hoppas på för mkt lixom. så efter det hade jag två lektioner för till den tredje kom inte läraren. så gick vi till maten o åt ist o där i kön står läraren och anton de puckot går fram och säger:
- men birgitta vi har ju lektio nu?
- ne anton jag ska äta min gröt först!
så de va lite kul. mindre kul va att jag hade ett hål på två o en halv timma som jag spenderade tillsammans med john och simon två helflippade pajsare. jag lärde mig spela schack. gick ju kanske inte så bra men nu vet jag ju typ hur man gör. de är chill. sen ikväll nu så har jag lirat lite bandy och fotboll. det har varit chill de med. mindre chill är min rygg, jag fick ont idag igen. jäla skit åxå.

aja herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ibland får man till det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback