jävla skit !

idag gick jag upp tidigt trots min sovmorgon till 11. jag cyklade iväg till gymmet vilket var totalt ovärt märke jag efteråt. hade inga krafter men jag försökte. på vägen hem upptäckte jag hur dåligt jag mådde och när jag äntligen var hemma föll jag ihop på köksgolvet och låg där helt kallsvettig. jag sträckte mig upp efter telefonen och ringde mamma och bad henne ringa till sjukhuset och 30 minuter senare satt jag på vårdcentralen. jag hade en skön läkare som hette Abdoula och såg ut som en jätte. han kom fram till att jag har bihålsinflammation JIPPI! så det blir pencilin (elr hur det stavas) i 14 jävla dagar.

jag är medveten om att min blogg suger jävligt hårt nu för tiden men det är för att alltid är sur! haha ne så är det inte men jag HATAR att vara sjuk och jag kommer inte på ngt annat att skriva typ. men en sak som är bra. på måndag kan penicilinet fara åt fanders för då blire lite avslutningsfest elr a inte så lite kanske för alla vi som jobbat på mingus. kan bli rätt chill alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback