regn o regn o en missad sovmorgon

det bara regnar o regnar åså regnar det lite till. så idag passade min regntröja.
av allt detta regn o regn o mera regn så blir jag otroligt trött. idag fick jag för mig att jag började klockan åtta:nollnoll med spanska. med ett hopp om att inte somna om efter att jag stängt av väckarklockan och bara tänkt och vila lite försov jag
mig idag. men efter en snabb frukost och med en hejdundrans fart på cyklen kom jag i tid in i klassrummet. det var bara det att inne i klassrummet satt inte min klass utan massa andra.
- va? vad gör ni här? hmmmmmmmmmmmmmm. NEJ! säg inte att jag hade sovmorgon?!
klassen kolla lite underligt på mig och skrattar. inte bara gjorde jag bort mig utan jag stressade helt i onödan.
jävla regn. det är regnets fel alltihop.

en sak håller på mig på topp dock. OdenCup det ska bli fett skoj ! spelar första matchen på fredag i Odenhallen kl 20:40 mot Jula. Be there.
hejhej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback