impuls

igår kom mamma hem och säger:
- gud emelie jag har en ny hålpistol här och jag vet inte hur den funkar och det var jätte länge sen jag tog hål i öronen på ngn och nu efter lunch kommer det en kund som jag ska ta hål på.
hon plockar fram pistolen ur lådan och ett skumgummi öra.
jag börjar skratta och frågar va fan dedär är för ngt.
- ja men jag måste ju öva på ngt?
- ah för dedär är ju säkert som att göra på en riktigt människa, du kan la lika gärna ta på mig isf (ironi).
- nä men du ska ju till turkiet det kan bli infekterat o sånt du vet.
-aja lycka till med ditt lila fina öra där då.
jag började gå upp mot mitt rum
- emelie vill du ha ett hål till?
- men jag har redan fem, jag kommer bli kallad silen mamma.
- men ett?
- men turkiet då? infektioner o skit?
- nejdå det kommer inte hända nått.
- nehe, aja okejdå.
resultatet blev ju bra o jag är nöjd. impuls är helt enkelt min grej. mina impulsköp är alltid dom besta och imörn drar jag på en impulsresa.

Kommentarer
Postat av: julia

får gå in till henne ngn dag och ta hål eftersom dit blev bra så litar jag på henne :) jag glömde ju säga hejdå till dig, men du får ha de så superbra, jag kommer sakna dig<3

Postat av: jennifer

:) så ni.

2008-09-20 @ 11:51:56
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: clara

åh vad snyggt det blev!

2008-09-20 @ 17:59:38
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback