vanor och löften

jag har redan börjat bryta mina löften och är tillbaka i de gamla vanorna från ettan.
jag skulle ju lägga mig tio och absolut senast halv elva. men så bra gick det.
har kollat på Felon, jag kan nog faktist rekomendera den. mkt slagsmål vilket igentligen inte är min grej men den va lixom lärorik elr ngt sånt.
för övrigt så gick matchen idag rätt bra. vi vann med 2-1 och jag är väl lagom nöjd med min insats.
mindre nöjd är jag med att ha en hel skolvecka framför mig. men inget man kan göra åt. bara bita ihop och hoppas att denna går lika snabbt som dem andra har gjort. och en bra grej denna veckan är att jag och pappa ska kolla på resa. vi vill nog åka till tunisien fast jag röstar kanske mer för turkiet. men så länge jag får komma bort lite till sol och värme så är jag ganska nöjd endå.
i morgon är det skolfoto så jag kanske borde fundera lite på skönhetssömnen nu.
får nog göra de.


jennifer var hemma i helgen vilket var kanonkul. som jag saknar henne när hon håller hus borta i oslo.
nu har hon åkt hem igen och det känns lika tråkigt/tomt/ensamt varje gång hon åker...

godnattpuss

Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar dig med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback