omg jag lever

det är la kanppt iof. å jag vill knappt leva just nu heller med tanke på hur sjukt mycket som kommer dra igång i skolan. men najs blie för på söndag drar vi till tandådalen med skolan. NAJS. så har jag även funderingar på hemsedal i slutet av april-början på maj.
Idre har varit helt amazing, min idre familj som jag kallat alla som jag varit där med är helt kanon fina. jag saknar alla redan, trots det att vi faktiskt åt lunch tillsammans idag;) wi jag har haft det underbart. dock ha jag småplockat och småstädat en aning för mycket och blivit kallad mamma några gånger för mycket, men jag klagar nog inte för de. galna dagar, berusade kvällar, tidiga mornar, galet mycket skratt. ah det var life där uppe alltså. jag ville knappt komma hem. fast ändå är det på sitt sätt skönt att vara hemma. ida och clara har stått för de mesta bilderna så när dem lägger upp sina så gör jag detsamma.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback