spikat

ja som sagt det är ju numer spikat och helt 100 att i januari 2011 rycker jag in för värnplikt. som amfibiesoldat i stockholm. där kommer jag bli kvar i  minst 330 dagar. hur jag känner för detta är blandat, jag är givetvis väldigt nervös men den största delen av mg ser fram emot detta hur mkt som helst:D fast jag får erkänna att det finns en gnutta rädsla och ångest också. att lixom redan nu bestämma vad jag ska göra om ca 2 år. men vatusan man kan la inte vara kvar här resten av livet. så nu tänkte jag dra igång med min hårträning igen då. den har legat på hold i några veckor nu. dags att ta tag i livet igen, både träningsmässigt och skolmässigt. so long !
PUSS

Kommentarer
Postat av: bex

stenhårt! :D

Postat av: jennifer

fixa min blogg?:D

2009-04-27 @ 23:26:16
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback