såfashion

hemma från typ världens bästa vecka denna sommaren. trippen som började med ösregn slutade i succé. vi tog en paus i trollhättan och jag fyndade lite clothes, najs. sen tog vi oss en redigt nersatt middag på mcdonken. efter några felköriningar var vi framme i kungshamncity runt femsnåret. vi bäddade våra sängar, handlade mat, gav oss själva en mindre makeover och gick sedan på spelen och vinet. vidare till måndagsklubben i hunnebo runt halvtolv och in på gästis. där inne spelade bröderna haaks och det var ett bra drag. efter några välspenderade pengar i baren smög sig en riktig fylla fram lite här och var. oj va vi dansade blev även en tur på borden. då vi märke att klockan började närma sig tre lyckades vi bli övertalade av baltazar (ballen) och hans något äldre vänner att göra dem sällskap till hopptornet där det utspelade sig en helt annan story som jag inte tänker gå in på. runt femtiden insåg vi att vi var tvugna att ta oss tillbaka till kungshamn, vi gick då till busstationen där vi snart upptäckte att nästa buss inte skulle gå förän om tre timmar. vi började sakta och mycket säkert gå mot mina kusiners bod för att slagga i två timmar. när alarmet ringde tio i åtta vaknade jag aldrig riktigt ut min dröm och betedde mig något underligt. klockan kvart över åtta öppnar larsa dörren och möter fyra stycken halvfulla, halvblöta, halv/helsåvande brudar. vi vaknar samma dag runt tvåtiden och kör då en redig frukost. vi begav oss till smögen för att fördriva tiden. vi har ätit, ätit, ätit, spelat spel, festat, solat och vissa har blivit rödare än andra. men denna helgen mina vänner har varit mer än fashion. den har varit kanon. så där mina vänner har ni't.
imorgon lär inte bli sämre. då drar vi vidare, dock en annat litet gäng, till falkenberg/halmstad. kan bli så att vi drar vi dare till västervik på söndag. vi får se. fridens!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback