afterski

ja det var ett jäkligt passande tema. det är sjukt så mkt snö vi har, jag är överöveröver glad. har varit ute och lekt massor i snön och mer ska jag leka. jag o anton skapade en vacker snögubbe igår, den första i vinter faktiskt. den står där så fint i edvins trädgård. där var där vi hängde igår innan vi gick till parken, hos edvin. vilken kväll asså. fläng. börjde lite stilla och lugnt hos mig, sen gick vi med raska steg ner till edvin, vilket väder asså. tur man hade termobrallor och goggles sa jag! väl där var det full fart och vi va inte sena med att gå på't vi med. senare inne i parken var det högt tempo, folk dansade, drack, skrattade, sjöng och hade skoj, inkl. jag. oj va vi dansade och oj va mkt folk jag träffade som jag inte sett på länge, det var roligt! och tack mina tjejer för en toppenkväll!

 

puss&tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback