mina fina

ikväll har jag bakat massor med amerikanskt julgodis med mamma och lasse. myspys såhär dan innan dopparedan. på tal om det uttrycket så fick jag en dundersöt invite idag av cissi, den gick såhär-

Dan före dopparedan kära väninnor:) vad
sägs om en
sammanstrålning i
min juliga boning runt
slaget 9? Jag bjuder
givetvis på blögg å
lite julgodis men känn
er fria att ta med
något munvattnande
om ni så vill. Om
någon av eder vill ha
kalaset hos eder
sjävla får ni gärna
lämna synpunkter,
jag är medgörlig så
här i juletid:) All
kärlek till er.

den där cecilia alltså. du är söt vännen! så som cecilia föreslog så befann jag mig hemma hos henne strax efter nio. fint folk kommer alltid sent, det vet ju alla. där satt dom, clara och cissi i cissi's supermysiga, väldigt juliga rum. tillomed tv'n hade hon pyntat. det var mysigt och jag är jätteglad för mina fina presenter, en kopp, enväggklocka och en glittrande paljettjacka. clara och cissi hade båda kört inlfyttningssaker till framtiden medans jag gjort tvärt emot. där ser man tecken på mognad men min tid kommer den med. tack så mkt för denna lilla försmak av julafton kompisar!



från oss alla till er alla, en riktigt, riktigt god jul!

Kommentarer
Postat av: jullan!

Ni är för söta! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback