ah de känns ju tillomed

nu är jag hemma från oslo. sitter ute hos pappa, känns både bra och dåligt. bra för att jag har min egna säng och kompisarna här hemma, dåligt för att jag hatar att åka från jennifer och för att jag gillar oslo mer och mer för varje gång jag är där. det har iaf varit amazing, tack jennifer igen ! och tack CJ och jessie o limpan för boende och sällskap. bilder från i lördags kommer så småningom. och tack lina för all dans ! najs. kan ju säga att det känns i kroppen asså. tack vare både alkohol och dans, kroppen är inte riktigt med. jag som körde en så otroligt nyttig vecka innan jag åkte upp, haha den känns helt bortkastad. bara att ta tag it igen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: jenn

tack själv löve!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback