k-k-k-kanon bra dag !!!

dagen började bra i morse redan kl 6.30. jag går upp, tvättar anstiktet går tillbaka till mitt rum när jag hör pappa ropa;
- emlan vad är klockan?
- hon är la typ halv sju snart. är du hemma förresten?
så pappa skjutsade mig alltså till skolan vilket innebar att jag slapp ta den tidiga bussen och kunde lägga mig och sova 20 min till. gött! sen efter en social frukost så åkte jag iväg till skolan och hade en lektion. blev plötsligt paniksjuk när matea messar och undrar om jag skulle med till junkyard och gick och sjukanmälde mig. efter en halvspårad trip dit så körde vi en portion Max innan shoppingen drog igång. jag som lovade mig själv att inte köpa ngt kom hem med två HELT amazing dragontröjor. kalla mig fantasilös som köper två lika dana. men fallet var så att tog man 3 varor behövde man bara betala för 2. och jag med min beslutsångest kunde inte bestämma mig om jag skulle ta den lila eftersom jag älskar lila men som inte är lika somrigt elr den krämfrägade för att jag inte har ngt sånt plagg och för att det är mer somrigt. så jag tog båda. lättaste utvägen. sen efter en ännu mer spårad resa hem så drog jag upp och gjorde preimär på McD. gick svinbra och det var till o med skoj. gött så att. nu ska jag återgå till lite plugg och sen ska jag ner till fiapia för käk och en uppesittarnatt (givetvis fullspäckad med plugg). o juste jag åt in fettorsdags-semla idag också MHH!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback