mönstring på en måndag !

yeees. jag ska mönsta på en måndag. den 30 mars drar jag til göteborg, dagen efter min 18års dag, så det blir en lugn sådan för mig. men det gör mig absolut inget för mönstringen känns lite viktigare just nu. skoj ska det bli så nu jäklar drar hårdträningen igång !
idag är alla hjärtans dag och på grund av singellivet så blir den en girlsday today. ska ner på stan med mamma för lite fika. sen till kvällen bjöd jullan (karlsson i detta fall) över mig på en sigelmiddag. det blir kanon! va lite orolig där ett tag, sitta alone på alla hjärtans dag är väl inget att hurra för direkt. så julia är väl lite utav en hjälte idag! åså var det fredagen den trettonde igår. jag hade inte alls mkt otur bara lite när det kom till körteorin. jag tar dock inte för hårt på fredagen den trettonde, tror inte att det hade gått bättre bara för att det hade varit den tolfte lixom. fick iaf 59 TVÅ ggr på raken på fas C. strörande så in ! för er som inte läser teori så är 60 godkänt och 59 i detta fall underkänt.
nepp nu ska jag ner en svänga o göra mig redo för lite stan!

PUSS

Kommentarer
Postat av: carmen

det är riktig kul att mönstra :) lycka till babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback