man får vad man förtjänar

shit vilken trip detta blev då ! underbart.
jag har fått uppleva en riktig jävla baksmälla och två helt totalballa utekvällar. kan ju förklara baksmällan, he-he. lite shopping har jag givetvis hunnit med också. saker som jag är fett nöjd med!! rea överallt typ. blir lite rädd för migsjälv ibland asså, att man typ inte kan låta bli. i lördags startade fyllan vid 12.00 haha jag nådde min topp när det var dags att gå hem och sova. aja. lördagen var det inflyttningsfest hos agnes och robin. de va la och en fest. ah shit. falköpingsfölket vad där och jag hade fett skoj. sen blev det utgång där också å de va ju inte sämre de. shit. jag är nöjd iaf. imorgonkväll bär det av tillbaka till falköping. gött på ett sätt känner jag men endå inte lixom. saknar fia lite får jag erkänna. nu ska jag återgå till The Holyday! och snö mina vänner, det finns det gott om här uppe i oslo just nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback