rutigt och instoppat betyder M

idag efter skolan var det hem och plugga en snabbis å sen bajka iväg till McD för lite introduktion. kommer och det första jag ska göra är att prova ut arbetskläder. tog på mig skjortan och tyckte att den va la bra. hepp, icke jag fick inte ha så tajt kan bli jobbigt att jobba i (jag tyckte den satt bra, lite stor) så jag fick en tältskjorta. efter att ha knäppt den och dratt på mig brallorna tyckte jag ändå det såg okej ut. men ack så fel jag hadde, givetvis hade jag ju glömt att stoppa in skjortan och ta på mig bältet. haha jaja. det är det allt värt, jag är i nöd av pengar och jag tror att jag kmr gilla jobbet.
nu ska jag ta mig till freja för lite volleyboll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback