stress och lite mer stress

vilken dag !! började med prov. ett jävla prov på 150 sidor som jag inte ens läst igenom helt. med lite magknip gick jag in och skrev provet och kom ut lite småglad och chockad över att det gick så bra, elr ja det kändes bra helt enkelt. efter följde en bunt lektioner och dagen slutade kl2. gött säger jag ! kom hem och han i stortsett bara läsa igenom häftet från McD för att sedan dra upp dit och göra mitt andra pass. det gick bra idag med och jag stortrivs än så länge. sen var det hem en snabb svänga för att hoppa i träningskläderna och sen trampa iväg till bandyträningen. och nu äntligen får jag lite lugn och ro. känns fett skönt alltså. och att vara ledig i tre dagar pessar ju inte direkt. skööööna. jag saknar min syster !puss

.

Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar dig med løøøvie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback