äntligen lite bräda och ett steg närmare körkortet

helt helt underbart. jag har längtat hela dagen haha, även fast jag bara ska åka bräda här i fkp. känslan att bara åka lite får magen att börja pirra. ska upp med matea en sväng runt fem. innan dess hade jag tänkt att ta tag i min bokredovisning som jag har tills i morgon. shit. jag hatar redovisningar. det är en sak som ska bli så sjukt gött med att sluta skolan, att slippa alla jävla läxor och inlämningar för det är så sjukt tråkigt. jag förstår igentligen inte varför man har läxor och sånt? isåfall om man har läxor borde man få göra dem på lektioner och samma gäller med inlämingar och okej, hinner man inte på den tiden man får i skolan DÅ man man jobba hemma. men skolan borde ändå stanna i skolan tycker jag. inte konstigt att ungdomar inte sätter igång och pluggar direkt efter gymnasiet, man är ju i stort sett utbränd. haha jag har känt mig utbränd i två år snart. antingen är jag klen, trög elr så vet jag ännu inte helt vad order utbränd betyder. jag vet inte. ibland känner jag mig iaf så. tänka att bara ha ett trevligt jobb som man gillar, ett gött cashflow, ett körkort, ett eget crib och massor av farvoritfritid. det skulle vara ngt det. jaja jag får väl längta efter det i 1½ år till antar jag =(
men oj va jag ska vara glad när jag har allt detta! juste innan backen ska jag även till körskola för att göra min första sittning vid datorerna ! wiho
lite bilder från åkandet kanske kommer.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback