en spansk morgon

efter alarmet ringt kl 9.30 och jag tryckt på snooze ett antal gånger så palrade jag mig iväg till statoil för att köpa två trisslotter och en stor marabou digistive som kommer att bli lasses 43års present, hurra för min fantasi och mitt cashflow. haha. aja jag hoppas han förstår att det är tanken som räknas. nu har jag precis avslutat min spanska inläming. ska ju försöka ändra på mina rutiner att låta allt annat än plugg gå före. ganka gött att ha det gjort nu kan jag ju tycka.
igår blev en mycket trevlig kväll bestående av kyckling, kroketter, sås, hallon milkshake och the guardian med malin fia och jennifer. åh jag bara älskar the guardian. har ni inte sett den så gör det!!!
idag blir det lite teoriplugg och senare kalas för lasse. nu ska jag ner och ge honom min känslofyllda födelsedagspresent.

hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback