företagssam dag

blev en halvtidigt uppstigning i morse för att hjälpa ida med håret. blev skitbra om jag får säga det själv och jag är imponerad av mig själv hur bra jag blett på att lägga slingor i paket, mycket skonsammare. sen tog jag och pappa en lunch på stan, vilken pappa jag har :) snart kmr fia och jag ska tvinga henne att lägga sig stilla brevid mig och kolla på film så jag kan få sova innan vi ska ut på kvällens äventyr. elr ja, äventyr o äventyr blir nog en matlagning/film - kväll med jennifer och malin. gött de lixom. annars har jag inte mkt mer att bjuda på vänner.
btw ser det mkt ljust ut med snowboarden. och jag har även fått en jobbintervju! wiho. things are clearing up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback