framsteg och där med kommer framgång

kom precis hem från körskolan. suttit där i 3 h. jag har min teori att klara A-fasen och få fullpott ngra gånger innan jag går vidare till B. så jag körde A några gånger innan jag började på B och klarade B på tredje och det med hela 60 poäng. haha. aja jag klarat iaf. så gör jag nog lika dant med den. bara för att lixom vara helt hundra på att jag kan innan jag går vidare. känns skönt. hade körlektion igår och det gick svinbra. Jörgen snackade om halkan i mitten på mars. GÖTT. åså förhoppningsvis så slipper jag dendär pressen att jag ska köra upp til Idre den 9onde april, det talas om buss nu. fiint.
idag är första dagen på länge som jag bara är. kommit hem och inte har ett skit att plugga. så nu ska jag bara lägga mig framför tv'n och bara ligga där sen ikväll blir det träning så in i. wiho och i morgon kmr jenn hem :D

jag har kommit in i en dålig fast. jag får 1p ifrån alla betygskriterier hela jävla tiden.
matteprov1: 1p från MVG
svenskaprov: 1p från VG
matteprov 2: 1p från VG
ekonomi: 1p från VG
engelska: 1p från MVG
jag hatar det:(

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback