god morgon alla glada !

jag vaknade precis och jag vaknade på så bra humör. det måste ha berott på att jag hade en så himla trevlig kväll igår! så tack :) ska snart dra iväg och sola lite tänkte jag sen ska emelie aKa teknikerN hjälpa ida med ljus och ljus inför kvällen haha. det lär bli en toppen kväll, en toppenkväll med karatevin. there whent my white month. aja det är ju trots allt 18 års fester och jag känner att jag prioriterar lite. haha nu återstår bra klädproblemet ifall jag ska ha min skinklänning eller min enutanärm-klänning.

shit nu fick jag en såndär flashback. jag hade ju en sjuk dröm i natt som vanligt. jag drömde att jag var med karin utomlands och så badade vi i havet åså kom det FETT stora vågor asså typ 20 m höga och jag då som lärt mig att dyka under vågorna gjorde givetvis detta och lärde även alla andra. blev lite utav en hero. sen så räddade jag ett barn å helt plötsligt var jag på en beach bar där det låt krossatglas överallt. shit :O ska slå upp vågor/hav i min drömbok här nu så ska vi se.

våg: se även vatten. En bild av känslomässig upphetsning - ömhet, smeksamhet ch sexualitet.
ocean: känslor, arketyisk, kraft, mat. Det här är en symbol för de kollektivt omedvetna. Att färdas över oceanen representerar mod, nystart och nya kuster. En längtan efter frihet och oberoende.
krossat glas: Ett krossat glas betyder skada och förlorad oskuld - i betydelse Deflorering - men även tur, så länge det inte är en spegel. Ibland kan ett glas vara symbol för bräcklighet i betydelse obeständigheter och förvirring. Inom alkemin kallas de vise männens sten även för glas, därför att den är betraktades vara andlig.


haha oj jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta. jaja anyway nu ska jag skruva upp min volym till den otroligt sköna musiken som fyller mitt rum denna lördag morgon, The Ramones. efter att ha sett "School of Rock" igår så blev jag extra sugen på dem :D

ha en trevlig helg allesammens. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, vad använde du för färg då? Oh ja, kommer vara otroligt trött men men x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback