rätt ska vara rätt

okej förlåt jag fann inte tröjan JENNIFER hittade den. men jag är minst lika glad för det! idag är jag helt död. somnade på svenskan och vaknade av att min lärare sa: hur står det till med damen?
jävligt smart att börja måndagsmorgonen med en film då, som dessutom va dööötråkigt. inte konstigt att eleverna somnar. resten av dagen ska gå åt till att studera geografi vilket jag tyvärr finner helt onödigt och lite träning. bergarter - nya gamla, mineraler i stenar? allvarligt hade jag velat bli forskare så kunde jag läst det men nej det borde inte vara obligatoriskt. tkr inte jag. det hör absolut inte till allmänbildningen. först ska jag snosa i ngra minuter sen ska jag dra igång. btw, skol SM i morgon i Frejahallen kl: 12.30!
puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha sötnos :) längtar som fan till fredag och dig. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback