en besviken tränare

shit. ni vet dedär träningsschemat som jag la upp? ah jag har ju varit lite småsjukt det senaste och jobbat. så denna veckan hare minsann inte blett mkt träning. borde ju verkligen ta tag i det. men det är ju jag, jag som vanligt. jag önskar jag kunde sluta säga så. . haha. aja, gött med fredag idag. på schemat för dagen står en otroligt spännande volleyboll match mellan lag DreamTeam och lag Åsarp-Trädet. heja DreamTeam (laget jag spelar i), huvusaken är att vi har roligt och med fölket i mitt lag är det svårt att inte ha det. nu äre bäst jag skyndar mig och äter frukost. tidig fotbollsträning idag. hoppas innerligen att vi är innte med tanke på vädret som inte gynnat allt för mycket just nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback