nedrans så bra

idag vart det lite skolkonsert på stadsteatern. måste ge dem redigt med cred för den alltså. svinbra. kan varit det bästa uppträdandet jag sett under min långa gymnasietid. toppen! skulle jag ha en skala här så skulle markeringen sitta utanför 0-10 sträcket. givetvis på 10 sidan då. annars har jag hämtat min väska idag och strögat lite med ida som fick körkortet igår. grattis till dig vännen. va la på tiden iof. nu ska jag själv lägga mig med teoriboken o studera lite sen ska jag iväg till jobbet.























ett helt lovely linne, Nike och jag har äntligen
plockat fram min supderduper jacka, WE

å juste ja. jag kör ju min lilla process här att försöka få ut alla som är 18 på lördag. jag gör då min första (lagliga) debut på falköpings Terrassen. vill ju ingen missa. så gå ut !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback