no nightmares

jag satt precis här och läste igenom lite gamla inlägg. det slog mig då att jag aldrig drömmer mardrömmar längre. det var ju ett tag där som jag alltid drömde om läbbiga saker. we'll reeders, those days are over. för nu iaf. vidare till lite mer väsentlig info, jag har blivit lite sjuk. idag vart jag det iaf. igen skola idag. mamma lockade med mig till skövde ändå. vilka morsa va? aja där hittade jag iaf en svena snygg skjorta på H&M herr. jag gillar her mktmkt mer på H&M måste jag erkänna. ikväll hag jag haft lite myskväll hemma hos pappa, vi har lagat dräggelgo mat och kollat tv. jag tänkte la snart hit the hey, måste lägga mig tidig. work i morgon, sen blire lite fest så.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback