tappra kämpar

usch jag tror jag börjar få sjukan. vaknade i morse helt död hemma hos sofia, gick upp och gjorde äppelpaj och vanlijsås till frukost, hoppades på att lite gott skulle få mig att må bättre men icke. runt tolv tog jag mig till körskolan för lite teori med ida. woho, jag klarade slutestet. det innebär att jag bokar halka, uppskrivning och uppkörning nästa vecka för hoppningsvis. chill. jag och ida (som också kände sig sjuk) gjorde ytterligare ett tappert försök att bli friska genom mer go mat, dvs en valentino-pizza. illa gött de varå. nej vi kände oss inte bättre så vid drog till statoil för att köpa två burkar Ben and Jerrys. ännu goare. nej, det hjälpte inte heller så jag stack till gymmet vilket gjorde allt värre. haha. ja nu har jag gjort mitt sista försök, c vitaminer alltså massa apelsin. får la se om det gör susen. tänkte krypa ner i sägen och invänta V for Vendetta. PUSS

Kommentarer
Postat av: lou

den filmen är ju lövely ;D

lycka till med alla tester & sånt nu med :)

Postat av: malinohlsson

alltid lika snygg!

2009-03-09 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback