my work here is done!

idag ar sista kvallen med mormor. my work here is done. imorgon bitti arker vi till spokane dar vi gor den sista shoppingen. vi sover sen dar pa hotell och pa sondag borjar min langa och ensamma resa hem. hem, hem. det kanns gott att sriva det. jag ar klar med usa for denna gangen. redo for mina fina vanner dar hemma nu.

idag var jag med min cusin pa collage. aaaaaah jag vill ga pa collage! det var som i filmerna ni vet. det vore sa ballt. haha satt med i hennes klass idag. fattade inte riktigt va de pratade om och jag var svintrott sa ja lixom var inne i mina egna tankar o typ halvsov. sa fick jag en fraga av lararen som jag aldrig uppfattade, hela klassen vande sig mot mig och jag rodnade sag la ut som en tomat. sjonk ner i min stol och svarade.. eeeeh i don't know? han stallde nagon fraga om europa. since we have a student visiting from europe.blablabla. sa fragade han mig. wops. men jag ar faktist har pa semester sa aven det anser jag okej.
nu ska jag hoppa i sang sa jag orkar med morgondagen.
PUSS

ps. idag smakde jag pa krokodil ds.

Kommentarer
Postat av: clara

vi är redo att få hem dig emlan :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback