hilarious


jisses, vilken stimmig dag. haha. clara frågar mig om jag ska med till skövde vilket jag såklart inte kan säga nej till även fast jag borde. när vi ska rulla ut från skolans parkering stöter vi på komplikationer. dock inte nämnvärda. vi ska ner till cissi för att hämta henne, men clara åker åt motsatt håll och jag frågar vart vi ska, oj jag venne riktigt? svarar clara. väl hos cissi konstaterar vi att vi borde tanka innan avfärd så bilen går i riktning mot st1. där funkar inte claras kort att tanka med så vi beger oss till statoil. men oj vänta, tanklocket ligger ju kvar på taket, säger clara å går ut. när vi kommit en bit säger clara, oh shit vart e min plånbok och bromsar. -men för fasen clara du kan ju inte stanna mitt i vägen fattarula? - ojsan. - jag lovar du sitter på den jag såg den förut! - oj här låg den visst. äntligen framme på statoil kliver clara ur bilen och börjar hela tankningsprocessen. redo för att åka hoppar hon in i bilen igen, - men vart e mina vantar? jagocissi: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH clara förfan kommigen. - oj dom låg visst på taket. så rullar vi iväg. - vänta jag tror bilen tutade på oss? - nej jag hörde inget. - men vänta de kommer en kille springande med något i handen. - oj det är ju min plånbok. jagocissi: CLARA!! - men shit såhär såg den inte ut förut, fan jag har kört över den! - HAHA, clara ditt körkort o typ tre andra kort är böjda i 90grader.
ah det slutade la inte riktigt där. men jag orkar inte skriva mer. men clara, SKÄRPNING!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Va ska man säga? Haha? eller...

2009-10-19 @ 21:11:23
Postat av: clara

hahaha!

fyfan åt både dagen och bilden!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback