..

här händer det inte allt för mycket.. detta beror på att mitt liv är under uppbyggnad. jag har STORstädat mitt rum hos mamma, det jobbigaste med divorced parents är att nu har man ett förbaskat rum kvar. efter det ska jag ta tag i mina studier. hör och häpna, jag har även rensat min graderob. haha "rensat" vägrar att slänga något förutom försmå och urtvättade äckellinnen så det är typ lika fullt men med mer strategi. iaf. nu har vi ett rum kvar som ska städas idag. innan napa ska jag vara klar med det jag ligger efter i så jag kan GÖTTA mig så in i. vet ni? det är bara 3 veckor och fyra dagar kvar. woho

charmtroll


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vilke fruktansvärt fint kort ;) med en toppen bakgrund... haha ! det var tider det (:

2010-04-20 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback