kändismix

igår sprätte jag pengar på panduro igen. bäst att hålla mig borta. iaf en ny grej på g. kan tyvärr inte lägga upp det här för det är en hemlis till en hemlig person. men det kommer bli bra tror jag. hoppas jag. hehe. anyway. idag har jag tagit mig ner till solariet här i närheten. på tiden ass. blir bara vitare och vitare inne på boklagret. inget gött alls. ska ta tag i mitt liv igen. mit soliga liv.
imorgon kommer sofia och malin. vi har ett fullspäckat schema med visningar hela helgen. nu ska vi bannemej få oss en lägenhet!! sofia fick en försenad ankomst då hon dratt på sig en riktigt redig ögoninflammation. hon går nu under namnet quasimodo. annars händer det inte mkt mer nu. allt e under kontroll och jag knegar vidare. på tal om kneg så sa en tjej på jobbet att jag var lik johanna (som in ensam mamma söker-johanna). haha jag vet inte de ja... å malin har ju fått höra att hon e laila bagges dubbelgångare. kommer bli ett tufft kändisliv uppe i oslo :/.


ah men denhär mixen e ju solklar!

Kommentarer
Postat av: MALO

hahahahahahah<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback