loove it

jag kunde inte älska allt mer än vad jag gör just nu! idag är min sista dag i oslo som kompisfri. imorgon kommer malin hit och vi ska ha världens bästa helg. vi ska bara mysa men givetvis gå på festa ock. på måndag kommer fia med sitt flyttlass å nästa vecka börjar vi gå på visningar efter lägenhet. detta kommer bli hur fett som helst. jag bara som sagt älskar allt just nu. puss på hela världen! + att lollo skrev till mig idag. blire inte säsong i år så blire iaf två veckor i ALPERNA + att jag har min fina karin i sälen och att tryvan här uppe i norge sägs inte vara så tokig. så en vinter me snowboarden blir det iaf. å de kunde ju bara inte vara bätte lix.

bild tagen 2008


Kommentarer
Postat av: Sissi

fin header!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback