ändafrånrio

varit en go dag idag. vaknade runt kvart i nio för att ta mig till min första lektion vid nio. kom dit. pratade med lasse i tre min. drog ut till pappa. in till skolan, käkade med clara, gick på ett tre minuter långt projektmöte, kom hem, fick oväntat besök av en man, min man, läste min mejl och märkte att jag fått MVG i psykologi. najs. nu ska jag sätta igång med ekonomin sen ska jag ta mig till gymmet. börjar komma igång nu som sagt. juste. pratat med min fina syster lite ock. hon njuter i rio o klagar över värme medan jag pulsar i halvmeter snö. jag ska tydligen uppdatera mer? ja jag borde nog det. tack folks.
puss


jag färgade håret på två sek?

Kommentarer
Postat av: jennifer

min tröja och ny klocka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback