jibbers

jag kan ha träffat dom coolaste kidzen ever. haha. dom är sex år, åker i overall och har brädor på 11 cm. vi körde lite åkning bara fram tills killarna ville hoppa. haha jag som inte är allt för mkt för det valde ett litet hopp och killarna körde efter och var typ bättre... sen ville dom åka på "domdär blåa hala sakerna" så det gjorde vi. den ena killen ville "snurra flera varv uppe på den". haha. dom åkte på allt utan att säga ngt, jag fick lite små panik och tänkte: shit tänk om dom bryter något ellr värre lixom då äre typ mitt fel.. och föräldrarna står och kollar på sina barn samtidigt. idag vill dom iaf åka på den längsta och en svåraste boxen sa dom.. heja emelie.
jag känner domdär killarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback