det är öööööver nuuuhuu

SISTA skoldagen avklarad.
å vad börjar inte dagen med? jo precis samma sak som den gjorde för ca 3 år sedan när jag skulle gå till första skoldagen på gymnasiet, jag försov mig. sista dagen lixom, den är inte ens jobbig, den är bara skön, ändå lyckas jag försova mig. det första jag fick höra i skolan var. - emelie, emelie, vad har hänt med dig egentligen? ja ditt betyg är ju ganska självklart eller är det inte de? jag sätter ett G. det är så tråkigt när jag vet att du kan mer åså slänger du bara bort dina kunskaper.
det är typ 175e gången jag hör det denna veckan!
men vet du vad jan frändén? det finns en gräns. en gräns för hur mycket en människa orkar. men vad vet du din iskalla, mr. heart-of-stone-have-no-feelings!
anyway. jag gjorde mitt sista prov och fick mvg i slutbetyg av min framtida man Sigge. ne kanske inte men han gjorde mig så glad så jag skulle kunna ha gift mig med honom på stört!
mina vänner. detta är mitt sista inlägg på en skoldag. å det kan inte kännas bättre!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback