usa, grandma, captain crunch och massa love

hej.
klockan ar alltsa 6.15 och jag sitter pa min mormos aldersdomshem i usa ett ar senare an sist. det har varit en helvetesresa hit som borjade med att vi kanske drog pa lite for mycket fest i goteborg dar vi skulle hanga med var kusin och lite kompisar tills flyget gick. problemet var bara att nar vi skulle aka sa markte vi att tagstationen dar vi hade vara saker inlasta var stangd. kanon. jag var bokstavligt talat redo for att gora inbrott nar nagra vakter kom och loste varat ganska sa stora problem. nu sitter vi iaf har och det kanns som att jag aldrig akt harifran. om nagra timmar ska vi ner och fira thanks giving som egentligen ar pa torsdag men som dom firar idag har pa hemmet. vi hors folkens. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback