apdajt

finally. internet. man är handikapad utan det. så jag tog mig en solig promenad till john och pär för att ockupera datorn medans dom spelar fifa. dedär med fifa. fattar inte vad som är grejen. alla spelar det och det är sjukt tråkigt. anyway. idag har jag varit på marknad med katta. fick med mig en ring och ett par dundersöta örhängen. typ sånna man köpte när man gick i fyran. ska förmodligen ut med john och promenad och då ska jag lura med mig kameran så jag kan få lite liv här. annars har det varit en fin helg. var på hoffmaestro i fredags och hade en karatefylla. skulle skänka ngt till bandet tänkte jag, alla andra kastade ju upp saker. så jag tar av mig en av mina sex ringar, kastar upp den på scenen och upptäcker fem minuter senare att jag precis kastat upp den enda av ringarna som var äkta silver och den finaste jag har. ropar på vakten och pekar på min ring som ligger precis på kanten av scenen. får vänta tills efter allt e slut och får tillbaka min ring. dock helt platt. haha. ah de va en dunderkväll. har en händelserik vecka framför mig. fia kommer hem från turkey på tisdag, på onsdag ska jag gadda mig och sen åker jag hem till fkp direkt efter. äntligen får jag träffa mamma, pappa, karin, julia och alla andra lovers. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback