down

som sagt så ligger nätet nere men nu har katrine hackat sig in på någon annan grannes nät så lite intenet får jag. katrine är förresten en tjej vi träffat genom jobbet som nu bor hos oss. trångt = billig hyra = pengar att spara = resa! vart vet jag inte. min hyd suktar efter sol och e-vitamin medan min själv suktar efter friska brisar högt uppe på en bergstopp. och på tal om allt och inget har jag en ny tattoo på G. den kommer bli svinnajs. vad det är är hemligt :) men jag ska boka tid imorgon tänker jag. impulsivt. lite så jag jobbar. anyway. oslolivet flyter på fint. jag jobbar mes. tar inte mkt kort och har som sagt inget internet därav en riktigt jäkla tråkig sida ni besöker nu. vi tränar och står och och jag har bestämt mig för ett sexpack till nyår. vi får se hur det går. får jag ett så kan jag garantera att det lära ligga en bild här. kommer la va lagom stolt då. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback