kaboom

mina bloggbomber.. ingen update på flera dagar och sen slänger jag in en sådär tre-fyra inlägg på en gång. kan inte sova. har försökt och försökt men det går inte. fian ligger här intill och snosar som en liten baby. och jag lovade mig själv att lägga mig nio idag. good luck chuck. så jag skriver av mig lite ist och hoppas jag kan somna sen. för ngra veckor sen skickade jag väldigt spontant och flummigt in ett cv till sälen. jag trodde ju aldrig att dom skulle höra av sig. säsongfrågan i sig har varit jäkligt tung det senaste. sen jag va ca 9 och stod längst ner i backen i kläppen med min första snowboard har jag velat säsonga. alltid som liftvakt. vissa saker ändras. jag vill inte jobba som liftvakt länge. säsonga är lika klart som svart på vitt för mig.. men nu finns det andra saker man bör överväga. vilket som är rimligast och vilket som kommer gynna i längden. anyway så hörde ju givetvis sälen av sig. jag skulle dit på måndag på jobbintervju. sjukt jobbigt som det vart så måste jag ändå tacka nej. det blir jobb i oslo till nästa vinter. förhopnningsvis med några småtrips inräknade men säsongen lägger jag åt sidan till nästa vinter.. för nu så stannar vi två i våran lilla låda och bara njuter!

psst. tack för bilden jenn-o


Kommentarer
Postat av: Malin

Synd du inte vill jobba i Sälen längre, jag ska oxå på intervju som liftvärd där!:) vore kul att känna ngn innan (om man får jobbet vill säga x)

hur som helst, lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback