stiiiiimm

jag och fia har stimmat iväg, eller kanske stimmat tillbaka? anyway så har vi fixat oss varsitt GYMkort! när vi glassar på bahamas, bali, costarica på våra surfbrädor med våra flashiga bikinis så ska beachbody'n vara given. haha när men vi tränar på här borta. gött så att. nu har det bara gått två dagar men jag känner att det är på gång nu. så imorgon ska vi ner på stan och köpa ett par snabba gympadojjor! å träffa lisa ska jag göra imorgon med :D som jag saknat dig crazylady!!!

svetlana & olga walking the streets of kungshamn. what a night, what a night!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahahahahahahaha nej ingen OK bild! hahahaha glömmer aldrig!

2010-09-22 @ 10:36:39
Postat av: clara

hahahaha..kan ju inte annat än att le åt minnena från denna galna natt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback