Kuala lumpur

dom sager att katter har nio liv. jag tror jag har minst 234 liv. bara idag har jag dott typ tio ganger. vi hittade det perfekta hotellet med dom skonaste sangarna jag nagongsin legat i, dom fluffigaste tackena jag legat under och dom mjukaste kuddarna jag vilat mitt huvud mot. inte nog med det. ca 100 m ifran oss ligger det storsta shoppingcentret jag varit inne i. dom hade alla markesbutiker ni kan tanka er.  bara i roxybutiken dog jag fyra ganger. sa det blev en del grejer inhandlat idag. lite spontant kopte jag aven lite grejer till min kamera. men nar det ar sa billigt sa kan man bara inte motsta. efter ca 4 dagars konstant regn sa ar detta precis vad vi behovde. idag har vadret blivit battre och jag hoppas det forsatter sa for imorgon fyller jag ar och da har jag bestallt soool.
bilder kommer nar jag hittar en dator som inte ar fran 375 ar fore kristus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback