byebyebali, byebyetrip

ja da var den dagen som hela tiden varit as langt borta helt plotsligt har. sista kvallen pa bali och sista kvallen pa var resa. usch det ar helt tomt pa kanslor just nu. eller fullt. jag vet inte riktigt. langtar hem till alla jatte mycket men jag alskar det har jatte mycket ocksa. jag far helt enkelt leva pa att jag har en sjukt bra sommar, kansk den basta framfor mig. men ne. jag vill anda inte hem. eller. haha ah inte latt att fatta vad jag skriver nu. jag fattar det ju typ inte sjalv. men jag kan utan tvekan saga, trots alla sjukdomar som vi haft och grejer vi rakat ut for, att denna resan har varit bland det basta jag gjort i mitt nu tjugoariga liv. eller kanske till och med det basta helt enkelt. jag ar nog ocksa lite radd for att komma hem. radd for att langta tillbaka sa mycket att man skulle kunna fa ont i magen bara av att tanka tillbaka pa det har vi har just nu. jaja. detta ar val hejda fran bali. nasta gang jag lagger upp nagot har sa sitter jag i mitt (valdig, valdigt saknade underbara) rum. jag trodde pa nagot vis jag skulle kanna mig mer redo.

Kommentarer
Postat av: jennifer

man blir aldrig redo för att åka hem, inte helt iaf. man blir heller aldrig, aldrig, aldrig mätt på äventyr. man får helt enkelt en blodadtand. och det är det som är så underbart. nu kommer du hem och kan planera ditt nästa äventyr och nu vet du vad du har att vänta. de, det är ganska fint det med.

de du kan göra är att spara på känslor, så kan man plocka fram dom ibland när man verkligen behöver de, en grå dag, en jobbig dag eller en bra dag. de brukar jag göra. MEN när man har ryggsäcken på ryggen och världen framför sig, de är nog ändå då man mår som bäst!



jag ser framemot om att träffa dig på lördag finaste syster. så kör vi en sleepover i ditt underbara fina rum :)

Postat av: Mamma

Å jag ska göra mitt bästa att se till att din säng är nybäddad, maten är laggad som du bestämde å ska bjuda dig på mina JÄTTE vita ben att jämnföra dina fina bruna me ha ha, sen ska jag ger dig världens varmaste välkommen hem å goaste kram, du är verkligen efter längtad min minsta dotter, I Love You Emelie min See you soon

2011-05-05 @ 18:08:40
Postat av: jennifer

haha mamma!

mamma får städa upp efter mig som sovit i ditt rum, rotat omkring i dina saker och inte orkat städa upp efter mig :D hihi.

när katten är borta dansar .......... :D

2011-05-06 @ 12:24:26
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback