home

nu är jag hemma. eller har varit hemma lite nu. det är en lustig känsla. men när man träffar alla man saknat too the bone så är det ganska underbart. det blev många tårar lördag förmiddag. jag han knappt ut från dörrarna från flygplatsen innan jag började gråta. när jag kramat alla i familjen hade jennifer köpt bränsle för kvällen. det blev ganska mycket fest och utgång i skövde. trots mina blodsprängda, jetlag'ade, pollenallergiska ögon hade jag fett skoj. resten av veckan ska jag klippa och färga frippan, vara med alla kompisar, cykla och göra massa skoj saker.


ett litet bildregn från en bråkdel av helgen. snodda från diverse olika platser är dom också.

Kommentarer
Postat av: jennifer

löööööööööööövar sannas bild. haha. konge!



kom hit nu. miss u.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback