medströms

ja jösses. nu har jag massor att berätta. börjar med det nya jobbet. på bali sökte jag lite olika jobb b la på kusten. var ganska sent ute. fick iaf en arbetsintervju på räkboden i hunnebostrand. tog mig till gbg för att träffa ägaren och allt gick precis som jag ville. jag fick jobbet och ska jobba där i sommar. i nuläget ganska så lite job men det stämmer perfekt för mig! jag vill bara glassa i sommar. efter intervjun så tog jag mig bort mot heden där min kusin simon lirade fotboll. vi gick sen och tog några öl i göteborgssolen och strosande runt i updateringar, minnen och livsfrågor. det var en riktigt, riktigt bra dag. idag träffade jag ida, gick till systemet ENSAM, var på kalas med massa fina människor hos clara, åkte till pappas mcgarage och festade med mcgrabbarna och kom hem till en grannfest hos mamma som precis tagit slut. det har varit ytterligare en KANON dag. juste. jag fick tillbaka mitt gamla jobb i oslo fram till sommaren också. fast på en mkt bättre avdelning denna gången. så imorgon drar jag upp till oslotown igen! PUSS PÅ HELA VÄRLDEN FÖR JAG ÄLSKAR DEN JUST NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback