sleep the night away

jaha ja. da har vi tagit oss till kuala lumpur igen. har har vi sex timmar. okuperat mig en dator sa lite sysselsatt ar jag. finns dock ingen stol sa jag har ont i ryggen. lite varm ar jag ocksa. luktar formodligen inte sa gatt heller. anywho. vi ska snart ga pa 10 timmarsdodenplanet. vill ge ett stort tack till sofias indonesiske doktor som skrev ut somnpiller at oss. forhoppningvis ar det starka grejer sa man dackar ratt snart. hoppas pa att vakna upp nar vi ar framme. formodlien men en tio centimetersradie draggpol pa trojan. blaa. nagot sjukt bra med idag, formodligen det enda ocksa, ar att vi traffade KARIN !! hon skulle landa runt tolv och da skulle vi ju typ dra. men vi stog och vantade och precis nar vi skulle ge upp dok hennes blonda hjassa upp. det var gladjetarar, ledsnatarar, gapskratt och fanskap. tankt att det har gatt 5 manader... jaja folks. nu ska jag borja ladda for att traffa min dunderbraiga familj, potatismos&falukorv, ol och utgang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback